The 5-Second Trick For اقساط

Wiki Article

میخوام پنج تا از دندونای جلویی رو بکشم و ایمپلنت کنم آیا چنین چیزی امکان داره؟

. پرکنندها باعث می‌شوند ترکیبات کامپوزیتی مستحم تر باشند انقباض کمتری داشته باشند و رنگ بهتری داشته باشندکاهش انحلال پلیمریزاسیون، شفافیت بهتر و نیز میزان حرارت آزاد شده در هنگام عمل پلیمریزاسیون را کاهش می‌دهند. با این وجود، افزودن میزان بیشتری از پرکننده‌ها به ترکیبات کامپوزیت باعث افزایش میزان مدول الاستیک آن‌ها و شکننده تر بودن آن‌ها می‌شود.[۸] پرکننده‌های شیشه ای در ترکیبات مختلف به کامپوزیت‌های دندانی اضافه می‌شود که خواص نوری و مکانیکی آن‌ها را بهبود می‌دهد. پرکننده‌های سرامیکی شامل زیرکونیا-سیلیکا و اکسید زیرکونیوم هستند.

مقاومت آنها بسیار بیشتر است و از این‌رو به دلیل کمتر بودن عوارض لمینت دندان، معمولا برای درمان مشکلات جدی‌تر دندان‌ها مانند درمان دندان‌های بسیار کج و فاصله‌دار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

جست‌وجوی یک ماده ایده‌آل برای ترمیم دندان‌ها منجر به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در تکنیک‌های دندانپزشکی زیبایی شده‌است.

کمک به ادای بهتر حروف، کلمات و در نتیجه شیوایی و رسایی هنگام صحبت کردن

متخصص رادیولوژی (تصویربرداری) دهان، فک و صورت در نیشابور

در روز انجام کامپوزیت باید از مصرف غذاهای سفت خودداری کنید و به‌جای آن مصرف غذاهای نرم و مایعات توصیه می‌شود. علاوه بر این باید از مصرف هر چیز داغی خودداری کنید و این نکته را حتی بعدها هم رعایت کرد.

با توجه به زمان طولانی درگیری دندان پزشک، مبلغی که متخصص دندانپزشک برای بازسازی کامپوزیت می‌پردازد ممکن است بالاتر از بازسازی آمالگام باشد.[۱۷]

در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، اقساط این کامپوزیت‌ها به میزان قابل توجهی در تحمل استحکام فشاری بهبود یافت و قابلیت استفاده در دندان‌های خلفی را پیدا کردند. کافی بود.

از تکنیک‌های تخصصی برای جداکردن روکش‌های کامپوزیتی استفاده می‌شود. استفاده از مته‌های کاربیدی یکی از آنها است که در آن دندان‌پزشک با یک ابزار ویژه روکش‌ها را ازروی دندان‌ها جدا می‌کند.

افرادی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند و از حرکت و لغزش دندان مصنوعی شکایت دارند می‌توانند از مینی ایمپلنت برای ثابت نگهداشتن آن بهره ببرند و به این ترتیب به راحتی غذا بجوند، صحبت کنند و با اعتماد به ‌نفس لبخند بزنند بدون این که نگران لغزیدن دندان مصنوعی خود باشند.

لزوم معاینات منظم توسط متخصص که ممکن است به عکس های تخصصی نیاز باشد.

[۲۵][۲۶] با استفاده از تعریف باریک از شکست، طول عمر گزارش شده از ترمیم‌های کامپوزیت بهبود می‌یابد: ترمیم کامپوزیت اغلب می‌تواند به راحتی تعمیر یا بدون حفاری و جایگزین کل پر کردن را گسترش دهد. کامپوزیت رزین‌ها به دندان‌ها و مواد کامپوزیت پیشین آسیب می‌رساند. در مقابل، پر کردن آمالگام در جای خود با شکل خالی پر می‌شود و نه از طریق چسبندگی. این به این معنی است که اغلب لازم است که تمرین کامل و ترمیم آمالگام را به جای آمالگام باقی مانده انجام دهید.

شاید در نگاه اول تصور کنید که قیمت ایمپلنت دندان زیاد است اما اگر به ماندگاری و مادام العمری آن فکر کنید می بینید که هزینه آن آنقدرها هم زیاد نیست.

Report this wiki page